اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۵۲۹۹

فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا| مس سونگون قدرتمندانه شروع کرد

فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا| مس سونگون قدرتمندانه شروع کرد
تیم فوتسال مس سونگون ایران با برتری پرگل مقابل نماینده کویت،‌ آغاز قدرتمندی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا داشت.
۱۸:۴۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
وانانیوز|

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در نخستین دیدار خود در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، از ساعت 17 امروز (پنجشنبه - به وقت ایران) در سالن بانکوک آرنا به مصاف تیم کاظمه SC کویت رفت و با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسید.

سعید تقی‌پور و مهدی جاوید یک بار و علیرضا عسکری دو بار در نیمه نخست برای شاگردان اسماعیل تقی‌پور گلزنی کردند تا مس با پیروزی 4 بر صفر به رختکن برود. در نیمه دوم نیز با گل‌های بوکائو، فرهاد فخیم، محمد شجری و گلزنی دوباره تقی‌پور، تعداد گل‌های مدافع عنوان قهرمانی مسابقات به هشت رسید. یوسف الخلیفه و صالح حسن هم برای کاظمه گلزنی کردند.

با این نتیجه، مس سونگون با 3 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به ناگویا اوشنز ژاپن، به صدر جدول گروه D رقابت‌ها صعود کرد. نماینده ژاپن هم که در دیدار امروز خود موفق شد با نتیجه 4 بر 2 از سد الظفره امارات بگذرد، در رده دوم گروه قرار گرفت.

نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:

گروه C
واموس اندونزی 6 - سورو کمپانی تاجیکستان 4
بانک بیروت لبنان 4 - ویکتوریا یونیورسیتی کالج میانمار 2

گروه D
ناگویا اوشنز ژاپن 4 - الظفره امارات 2
مس سونگون ایران 8 - کاظمه SC کویت یک

در گروه C تیم واموس اندونزی با 3 امتیاز، تفاضل گل برابر با بانک بیروت و به خاطر گل زده بیشتر نسبت به این تیم، در صدر  جدول گروه جای گرفت. هدایت واموس بر عهده رضا فلاح‌زاده است و علی عابدین و علی خلیل‌وند لژیونرهای ایرانی این تیم، هر کدام یک گل برای واموس به ثمر رساندند. بانک بیروت هم در رتبه دوم جدول گروه جای دارد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین